شیوه‌های نوین تبلیغاتی را برای جذب گردشگر به‌کار می‌بریم

معاون مالی و اداری شرکت سرمایه‌گذاری ایران‌گردی و جهان‌گردی گفت: «با اتخاذ تدابیر هفتگی از جمله تخفیف و تفاوت در نوع و عرضه خدمات، سعی در جذب گردشگر داریم.»

 به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از ستاد خبری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی، علی مختاری روز جمعه 8 اسفندماه درباره چگونگی تولیدات مالی، گفت: «در یک سال اخیر با توجه شیوع ویروس کرونا گروه هتل‌های ایران‌گردی با مشکلات بسیار پیش‌بینی نشده‌ای رو‌به‌رو شدند.»

او افزود: «ما بالغ‌بر هزار نفر همکار داریم که در بخش‌های مختلف هتل‌های ایران‌گردی  مشغول به‌کار هستند، سختی‌های زیادی را در سال گذشته تحمل کرده‌ایم اما هیچ نیرویی را تعدیل نکردیم.»

معاون مالی و اداری شرکت سرمایه‌گذاری ایران‌گردی و جهان‌گردی اضافه کرد: «علاوه بر شرایط کرونا به لحاظ شرایط سخت اقتصادی و معیشتی، سفر آخرین اولویت خانواده ایرانی محسوب می‌شود، به‌همین دلیل تأمین منابع ما به‌ شدت دچار مشکل شده است.»

او در ادامه گفت: «با تدابیر هفتگی ازجمله تخفیف و نوع عرضه خدمات، سعی کردیم تا حدی منابع درآمدمان را حفظ کنیم.»

انتهای پیام/

کد خبر 1399120832

برچسب‌ها